Cvičení v těhotenství pod vedením zkušené fyzioterapeutky

Pomůže Vám zůstat v kondici a optimálním zdravotním stavu v době celého těhotenství a tím vytvoří předpoklady pro zdárný vývoj plodu. Současně Vás připraví k porodu, aby byl jeho průběh co nejlepší a zbytečně nevyčerpal Vás ani Vaše dítě.

Cvičíme 1 – 2 x týdně v průběhu celého těhotenství ve skupinkách maximálně 15 žen v přibližně stejném stadiu těhotenství. Noste si s sebou do cvičení vlastní ručník!

 

Termíny cvičení:

  • úterý 9:30 – 10:30
  • čtvrtek 17:00 – 18:00

Ceny a platba

cvičení v těhotenství

permanentka
800/10 hodin
  • Jednotlivé hodiny se neomlouvají, termín nelze nahradit a peníze za propadlé hodiny se nevracejí.
přihláška on-line

cvičení v těhotenství

jednotlivě
120/1 hodinu
  • Určeno pro ty, které to chtějí zkusit, nebo neví, jestli budou moci cvičit pravidelně.

Platit můžete hotově (lektorce před cvičením), v mé kanceláři asistence Jitce, nebo bankovním převodem (158879318/0300, do poznámky uveďte „cvičení“ a Vaše jméno).

EET účtenka Vám bude asistentkou vystavena a zaevidována on-line u správce daně, v případě technických problémů nejpozději do 48 hodin.

V případě, že chcete vystavit fakturu, napište nám údaje, e-mailovou adresu a text. Fakturu vystavíme a zašleme e-mailem do 5-ti dnů.

Něco o cvičení

  • cvičení na míčích
  • cvičení s overbally
  • cviky na správné držení těla v těhotenství
  • uvolňování kyčelních kloubů
  • uvolňování pánevních kloubů
  • nácvik posilování a uvolňování svalů dna pánevního
  • cviky při bolestech zad – auto-mobilizační cviky
  • posilovaní oslabených svalových skupin – mezilopatkové, prsní, břišní, hýžďové svaly
  • posilovaní a stimulace svalů klenby nožní
  • protahovaní a uvolňovaní zkrácených a ztuhlých svalů – hlavně svaly v oblasti krku a šíje
  • preventivní cvičení proti otokům a křečovým žilám
  • relaxace – snažíme se uvolnit fyzicky i duševně
  • dechová cvičení – nácvik prohloubeného dýchání, povrchního dýchání, zadržování dechu

 

Proč je dobré cvičit

Těhotenství je pro každou ženu období, které je plné touhy a očekávání, ale také s sebou přináší mnoho změn. Tělo matky se během těhotenství neustále mění a přizpůsobuje potřebám rostoucího plodu.

Tyto změny se záhy začnou projevovat nejen na vzhledu těla. Vlivem hormonálních změn se zvětšují prsní žlázy a uvolňují se vazy, zejména spoje na pánvi. Břicho se začíná zvětšovat, výrazná linie pasu se ztrácí. Zvětšující se děloha vyklenuje bránici vzhůru do hrudního koše a snižuje tak plicní objem a může docházet k dušnosti.

V pokročilém stádiu těhotenství tlačí naléhající plodová část v pánvi na cévy dolních končetin a znesnadňuje v nich krevní oběh, ale také utiskuje střeva v břišní dutině a může být příčinou zácpy. Vyklenutí břicha vpřed vyrovnává žena nadměrným prohnutím v bedrech, což způsobuje pocit tahu v břišní stěně a nepříjemné bolesti v bederní oblasti. Další klíčovou oblastí těhotenských změn je nožní klenba. V důsledku uvolnění vaziva a nárůstu hmotnosti je klenba velmi zatěžována a může dojít k jejímu snížení či úplnému propadu, tzv. plochá noha.

Pokud Vaše těhotenství probíhá bez problémů a protože „těhotenství není nemoc“, nic Vám nebrání v pravidelné pohybové aktivitě. Vliv změn na organismus může těhotná žena vyvažovat především správným držením těla, vhodnými uvolňovacími a posilovacími cviky a relaxací. Relaxace je důležitá součást cvičení, při které si můžete konečně pohodlně lehnout, zavřít oči, uvolnit se, poslouchat příjemnou hudbu a aspoň na chvíli se odpoutat od všedních starostí a věnovat se jenom sobě a svému děťátku.

Permanentka

  • při zakoupení permanentky na cvičení v libovolné hodnotě si dopředu zamluvíte termíny na cvičení – dle obsahu permanentky – 5 nebo 10 lekcí
  • lekce lze kombinovat – tedy úterní i čtvrteční cvičení
  • peníze za propadlé hodiny se nevracejí